Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Biggan - 17 augusti 2009 22:57

vist är det kul med gamla kort, nu undrar jag så vilket år var detta. Inte en notering fanns på orginalet.


Långt uppe i norrland

Av Biggan - 17 augusti 2009 21:31

En kvinna satt i baren på After Work, njöt av sitt vin tillsammans
med väninnan då en ung ovanligt lång, snygg och extremt sexig man
kom in.
Hon kunde inte slita ögonen från honom. Mannen märkte hur hon
tittade på honom och gick direkt fram till henne. Innan hon hann be om
ursäkt för sitt oartiga stirrande, lutade han sig fram och viskade
till
henne:
"Jag gör vad som helst, absolut vad som helst som du vill att jag
skall göra, spelar ingen roll hur snuskigt det är, för 100 spänn -
på ett villkor"........

Helt paff frågade hon om hans villkor. Den unge mannen svarade; "Du
måste säga vad du vill att jag skall göra med bara tre ord."
Kvinnan övervägde hans förslag en stund. Sedan tog hon sakta fram
sin plånbok och en hundring. Hon stack sedeln i hans hand tillsamman
med en lapp med sin adress. Sedan såg hon djupt in hans ögon medan hon
sakta och med känsla viskade till honom;
.

.

.

.

.

.

.

"Städa mitt hus."

Av Biggan - 17 augusti 2009 21:23

och så många gånger som jag har åkt från Kivik, rätt som det var var jag i alla fall i Bromölla och fick sedan ta mig hem på små vägar och tänkte Älmhult helt okej tills jag fick se Ljungby och tog där åt när jag var så nära växjö, ja jag höll på en bra stund och velade i i Snapphane bygd. Men nu har jag karta och skulle jag någon mer gång komma på drift, kan jag ju läsa min karta.

Detta kommer jag aldrig att berätta för min älskade vän. han brukar ringa när jag är ute och kör och så gjorde han idag med, och jag tänkte fasen nu måste jag berätta, men han frågade bara "går det bra" och då kunde jag ju svara "ja". Han brukar alltid fråga hur långt har Du kommit, jag vill ju inte ljuga, så jag blev glad att han inte frågade. Detta skrattet unnar jag honom inte.

Av Biggan - 17 augusti 2009 20:36

behöver jag vara ute på en resa utan karta, jag har köpt en sådan idag.

Berättar mer sedan..

Det kommer att komma hemlisar..

Av Biggan - 17 augusti 2009 10:58

sol, härliga Österlen.

Det växer så det knakar här, så idag blir det trädgårdsarbete...den lilla stunden som jag är kvar här.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards