Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Biggan - 7 augusti 2009 21:44

Jag är en riktig tråkmåns.. detta tittade jag på i kväll

 Vetenskapsserie från 2008. Säsong 1. Avsnitt 1 av 3. En teori om livet.
> Ända sedan Charles Darwin publicerade sin teori om evolutionen 1859 har
> den varit omstridd. För forskarna är den bekräftad, för bokstavstroende
> ett hot. Darwins mest stridbare försvarare Richard Dawkins berättar i tre
> program om idén som hade sådan sprängkraft. Från 2008 Även 10/08 i
> Kunskapskanalen och 11/08 i Kunskapskanalen

ja jag tänker, inte undra på att man lever ensam...

P 1går

tvättmaskinen går

19 på kalas hos 21

17 just hem kommen

30 HD träff

Samtal in 2

Samtal ut 2 till 17

sms 0

lätt duggregn här

Kivik troligen bara lite dimma annars fint

Personlig status, likgiltig

Skall lägga mig och läsa sista boken i Damernas dektektivbyrå, så rolig serie, den filmen skall jag se när den kommer ut på dvd.

Intresserad se under mina "Kategorier"

Av Biggan - 7 augusti 2009 20:49

Av Biggan - 7 augusti 2009 20:06

NY Magazine har upptäckt en ny trend i den stora staden. Snubbar i leggings. Smarta som de är, kallas leggingsen Meggings. Gotta love it. Vad tycker ni om trenden? Något ni kan tänka er slå här hemma? Och om du är man, något du kan tänka dig bära?

Av Biggan - 7 augusti 2009 19:54

e-post 1 in ... själv lyckades jag min jävla klant att skära
av en bit av vänstra långfingertoppen... men det var länge sedan jag skar
mig så det var väl dags...
e-post ut fråga -Var Du arg?
epost 2 in svar

jag stod och retade mig på senaste ekonomistatistiken från usa... det
framstår som om arbetslösheten minskar, men i själva verket ökar den.. det
är nämligen så att flera har slutat söka jobb och därmed inte längre finns
med i statistiken över arbetslösa... men det nämns inte av svenska
journalister, speciellt inte de på sveriges statskontrollerade radio...
så, ja, jag var arg så det stämmer fortfarande, jag skär mig bara när jag
är arg... dessutom var jag dum nog att byta förband och då började det
blöda igen, men nu har jag klippt av ett finger på en engångshandske och
trätt på... så nu har det lugnat sig igen... tog ett kort så du kan se hur
det ser ut... (det ser så    otäckt ut att jag inte sätter ut det om ingen frågar efter det)

Av Biggan - 7 augusti 2009 16:30

fredag och en härlig helg framför sig.

Sol.

Nu blir det till att ta det lugnt och fundera på livet och rök slut.

Får surfa på det under helgen noch se hur man kan gå till väga.

Förra rökslutet slutade min kropp att fungera, ja hela jag, var en rikgit pina.

Nu måste jag motivera mig själv igen och ge järnet.

Någon som har idér, jag är tacksam för all hjälp


P 1 går

Kivik har runt 21 grader (nästa helg är jag där)







Av Biggan - 7 augusti 2009 08:16

vilken härligt fredags morgon....

Kom upp i tid, kom i tid till jobbet.

Status mår väl.

Vägning NEJ

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards