Alla inlägg under mars 2010

Av Biggan - 31 mars 2010 22:44

strul, 18 åring sur för nätkrångel, onsdag kväll, trött, ätit tårta, fy vad jag ångrar mig för detta med tårtan.

tidigt i säng i kväll, skall upp tidigt i morgon

drömmer om ett annat liv....

vännen vart tog han vägen....

duggregn...

lite kyligt..

teven står på fast att jag inte tittat på hela kvällen..

måste ta mig från köksstolen...

orka, orka mer och ännu mer, när tar kraven slut... tog jag slut...  

Av Biggan - 27 mars 2010 23:48

nu längtar jag till Österlen och till täppan, och till älskade vännen...  skall bli trevligt att sätta foten på gasen och köra ner!

idag har dagen gått så fort och inget har blivit gjort av det som skulle ha blivit gjort, men mycket annat. 

Issa har bakat tårta och jag har kört henne till kompisen som fyllde år, nu har hon kommit hem och vi har ätit tillsammans och haft en trevlig pratstund.

Glömde släcka ner när det skulle göras.

Hörde om åska i Skåne.

Här kommer det lite vårregn.

Allt är tyst i huset nu.

Strax sängen, men väntar på att kanske i kväll få en signal från vännen, det sägs ju att den som väntar på något gott aldrig väntar för länge.

Vänner glöm inte klockan.... den skall fram en timma

Av Biggan - 23 mars 2010 01:14

Av Biggan - 12 mars 2010 23:20

visst är det helt underbart att titta ut och se mer av barmarken.

Ensam hemma....

Trött

Tidigt i säng

Tidigt upp

Köra bil

Lyssna på radion

Vänta 

Hoppas på glädje

Önskar samtal

Telefonen laddad

kaffe i kannan

Frukt

Sol

Havet


Av Biggan - 11 mars 2010 00:17

30 minuter in på torsdagen..

Övningskört med Issa.

Hittat nya ordspråk

Dåliga flickor är inte det sämsta

Den som dricker ensam har bara sig själv och fylla

Livet är hårt, men rättvist

Framtiden var bättre förr

Först till skrivarkön får först skriva ut

Den som bara kollar i backspegeln kör oftare i diket

Av Biggan - 10 mars 2010 00:10

eller rättare sagt så är det redan 15 in in på onsdagen, jag blev helt plötslig tung,  eller ännu mer så där ledsen, även om jag har skrattat åt dråpliga saker idag... så är jag ner stämd.  Oro, hur blir det, vad händer, jag längtar ju och väntar! Skrattat åt Violen idag,,, tänk vi skulle gå in genom dörren nycklarna borta, vad göra, letade igenom bilen, och fickorna, nä den var inlåst i rummet. Någon fick klättra in genom fönstret, och det var inte det lättaste, men in kom vi i alla fall, och nyckeln låg inte i rummet heller..... den låg i fickan fast han inte hade hittat den när vi stod utanför och skulle in.. tänk jag skrattade och skrattade här i kväll så jag kände knappt igen mig själv, tabbar förgyller för lång tid ibland... ändå är jag neråt och grunnar och väntar och längtar. Väntar alltid på telefonsamtal, undrar när det kommer, har han glömt numret..........

Av Biggan - 7 mars 2010 23:25

helgen har varit bra och det våras... 

i veckan skall  jag besiktiga bilen

jobba på annan ort tvådagar

sedan allt det där vanliga, tvätt och tvätt och så lite tvätt   

Bara en unge hemma nu, och hon sköter sig själv... hon har alltid varit välldig självständig.

Tänk vad tiden går fort.....

Av Biggan - 6 mars 2010 22:42

för tredje eller fjärde gången, den är bra.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards