Alla inlägg under januari 2012

Av Biggan - 3 januari 2012 20:00

När jag vaknade trodde jag att det skulle bli en bra dag, men under dagen blev det rena kaoset, och senare under dagen skulle jag till bilbesiktningen med bilen..och snö och hemskheter och sen från jobbet, fick verkligen jäkta till besiktningen, och det började inte bra, ett ljus var förlågt ställt, ingen skylltbeslysning, och så var varningstreangeln som bortblåst, och inte bara det, rena kaoset i bagaget, för 19 hade ju haft punka.

Jag tänkte vad är detta, nu går den säkert inte igenom.. JO då den gick igen, det blev en bra dag, och tur var väll det, för jag hade ju faktiskt glömt och beställa tid, eller inte haft tid att åka dit och det var redan försent med bilen alltså körförbud, men nu får jag köra GOTT, jag skall bara se till att allt blir åtgärdat så det var ju en enkel sak, skall ha semester i morgon, fast jag åker en snabbis till jobbet på morgonen för jag hade rena kaoset idag, så det behövs en rensning på skrivbordet, men jag tar det innan de andra kommer så det fixar sig.

idag övergick regnet till SNÖ.

19 bor hos 32an ff, efter som lägenheten är tom.

21 i Norge 35 an hemma hos sin familj.

Tvättmaskinen går.

Nu skall jag ta det lungt.

Nu väntar jag egentligen bara på att någon skall betala en handpengning åt mig på "ett drömhus"  och då...

Av Biggan - 1 januari 2012 00:41

Ojoj, vad händer i år då?

Jo det är faktiskt 50 år sedan jag började skolan, fy vad det låter.

Men så är det.  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards