Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Biggan - 13 januari 2012 21:43

och fredagen den 13, men blev en bra dag ändå. Idag  fanns en annons som satt som hande i handsken.... , jag har gott på moln hela dagen, det jobbet vill jag ha, om jag kan nå det där huset som jag så gärna vill ha.

Åkte till lilla barnbarnet efter jobbet idag, hon blir så jätteglad när jag kommer.

Jag hjälpte en arbetskamrat med att fixa till några maskiner igår och vips, så bjöd hon på lunch idag, det var trevligt gjort av henne.

Gott att inte ha tummen mitt i näven som vissa andra.

Är så sugen på det där huset, så nu hoppas jag på tjänsten och så det huset, då vore livet lite lättare,fast kanske svårare, men närmare, grannen i huset bredvid..och just nu känns det bra.

19 strax 20, har åkt till fjällen.

21an som blir 22 i augusti har ringt i dag, jag blir lika glad varje gång.

Idag skall allt få vila! till och med jag, jag känner mig bättre och jag sover mer och inte stressar hela tiden, denna veckan har jag inte haft svimningskänsla någon gång, så sömn och motion är viktigt, jag slarvar inte med promenader.

jag läser alltid Horoskopet i Expressen..

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards