Alla inlägg under januari 2012

Av Biggan - 21 januari 2012 15:43

vaknade en timma sent, åkte till Mamma, snöfallet började när jag var där och ff. snöar det, usch.

Stannade till för att kolla blommor från en begravning, hittade inte en blomma, förstår inte hur den kyrkan gjorde med blommorna.

19 strax 20 och 32 an åt idag med god aptit, biff, potatis, sås, lingon och smörgåsgurka. Nu har dom lämnat stället och jag skall strax dra till stora tvättstugan, och det blir ett himla springande fram och tillbaka.

Allt är nu tyst, inget hörs mer än vinden och snön faller och jag med den..förvirrad

Uppdaterad 19.21

Trevlig e-post har trillat in dag. 

Springer ff. fram och tillbaka till stora tvättstugan.

Hoppas på ett telesamtal senare under kvällen hjälp mig hålla tummen.

Uppdaterat 20.58 sista gången i tvättstugan, sedan kan man hämta torr tvätt

Typisk, nu har jag ett missat samtal, inte ser jag vem det är då jag har bredbandstelefoni.

Av Biggan - 20 januari 2012 17:29

Vilken härlig vårdag...

Fredag, gickhem tidigt redan 16.15

19 snart 20 hämtade mig, för hon hade ju bilen.

idag skall jag boka tvättstuga, för vi skall tvätta i morgon tänkte vi jag och 19,men jag måste fixa med mamma också, storstäda lägenheten också, oj vad det hopar sig.

19 strax 20 skall ha bilen i kväll, så det blir till att starta med att städa och plocka, och tvätta i lilla tvättmaskinen.

Uppdaterar under kvällen.

Dagens FB, Ta en skön dusch och låt alla bekymmer rinna ner i brunnen, Nu börjar ditt nya underbara liv.  

Har inte fått ett enda dugg gjort i kväll, ibland blir man tokig på sig själv.

I morgon skall jag åka till en kyrka och kolla in blommor från en begravning idag, ångrar att jag inte ringde och frågade om tiden.

Mycket man kan ångra..

ibland skall man tänka efter före, så slipper man och ångra  





Av Biggan - 19 januari 2012 17:30

jag tror jag har kommit på en sak, det var mer än vad jag tänkt..  


Vågen
Vecka 3 (16-22 januari)

En härligt fin tid med rar kärlek ska ditt tecken kunna få uppleva nu. Den som har dig som vän har en fin vän vid sin sida. Möter du en ny vän nu så vinner du dennes gehör. Ditt positiva sätt kan smitta till andra på ditt arbete och nu kan du få höra att du är en snäll vän. Det du känner för i arbete sprider du kunskap om. Du verkar vara frisk. Ekonomin bör vara bra för dig nu, men någon extra inkomst verkar inte vara på väg, så hushålla med pengar det är nog bäst så. Spel ger inte mycket till vinst så avstå spel.
Lyckotal: 8, 16, 20, 24, 25, 37, 48
Bästa lyckotal: 25
Av Biggan - 18 januari 2012 17:02

Dagens horoskåp från FB    "Du vill gärna vara kär men har inte vågat satsa helhjärtat på ett förhållande. Det är dags att ändra på det. Den rätte är här"!    Man kan ju inte lita på horoskåp som tur är för denna stämmer inte... jag vet !

Den rätte har ju funnits i många långa år...

Idag är jag trött, slut.

Av Biggan - 17 januari 2012 21:03

Bara 8 dagar till lön, läste någon stanns att detta var fattigaveckan.

Nu kom det mer tjänster att söka, så bara att, rulla in en boll och låt den rulla.






Av Biggan - 16 januari 2012 21:33

vad jag är glad för mina nya kängor...

Synd att man inte kan gå i dom på sommaren.  

Av Biggan - 15 januari 2012 11:20

tänk i bland kan man känna sig totalt nedslagen. Igår uppåt som bare den och idag neråt, som ja, jag vet inte vad.


iblan vill man inte bara lyssna, min hjärna kan bara tänka på....ett vackert hus

Av Biggan - 14 januari 2012 14:09

SOL, härligt, härliga promenader kan tas.... gott gott.

Allt lungt, allt tyst, bara P1 går.

Samtal, så kul   man blir glad i hela kroppen

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards