Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Biggan - 27 juli 2009 21:49

från detta samtal.

lugnt och skönt i kroppen igen. har tagit en siesta.. vilat divanen.


P1 går

5 samtal in

tvättat någon maskin

duggregn

Kivik 18 uppehåll (längtar)


i morgon då skall jag ta tag i mej själv, näst sista semesterdagen.



Av Biggan - 27 juli 2009 12:12

ville ha råd och stöd, hur man går till väga med misshandlad kvinna, hemmet tas snart av fogden. Nej jag orkar bara inte ta i detta, jag ORKAR inte, allt återupprepas i mitt sinne allt, allt, allt allt allt hjärtat slår, kramp i magen NEJ NEJ NEJ detta var droppen. Nu behöver jag någon som ringer och bara bryr sig om mig, oj vad ont det gör, minnen, minnen. Kniven flyger i genom luften, sätter sig stenhårt i den tjocka ytterdörren, någon sparkar på mig när jag ligger på golvet. Lyckas ta mig till toaletten, låser in mig, dörren slås sönder med en hammare, jag är fast, jag är fast, nu är min sista stund kommen... detta ekar i mitt inre, kramp i magen, aj aj hjärtat slår, nej varför ringde han till mej, så går det när man inte informerar sin omgivning om sin situation som en gång varit...även om det var länge sedan, hjärtat slår det gör ont...........

Av Biggan - 27 juli 2009 11:48

frid och fröjd... lungt och skönt. 19 åringen har åkt på någon återträff från Afrika resan, kommer hem i morgon, 17 åringen jobbar till 19.00

Duggregn här

Kivik, direkt rapport -det är lite mulet men varmt och inte så blåsigt så det är helt ok.

P1 går

tvättmaskinen går

vattenkokaren slog av just

inte lika låg som igår..

Av Biggan - 27 juli 2009 10:25

nu har dom vaknat, 19 åringen skall vara i stan 11.15, vem räddar situationen, Taxi rörelsen.. hämta sovsäck, gör det gör det fixa det...

17 åringen klarar sig bra, men är på skit humör..

Av Biggan - 27 juli 2009 08:52


oj jag är redan uppe och mina sista semesterdagar, och jag som inte är klar med det som var tänkt, ang. den stora städ och röj projektet.Väcknings service har gett resultat, klarade sig själv. 17 o 19 sover ännu, så Taxi rörelsen är inte igång ännu.Vädret si och så, mulet och det är ju bra, kan ge mer resultat på mitt projekt.

P1 går

66,1

Kivik 18

Av Biggan - 27 juli 2009 00:26

när jag ser 17 o 19 åringens rum, funderar jag på att stänga detta pensionat för gott. Man blir så himla trött på skiten. När jag ser denna tandkräm på handfatet och på kranen, när jag ser brunkrämen på handdukarna, när jag ser duschen med allt slängt där, när jag slutar att plocka och hur det då blir, ingen tar upp det. Idag har jag haft stora funderingar på att stänga skiten, bara göra mig osynlig, dom får ta hand om det. Jag har gjort så förr, jag brukar säga några gånger (läs något år) att det här klarar jag inte av, så här vill inte jag ha det, och sedan brukar jag inf. om hur jag skulle vilja att det var, sedan säger jag inte mer, utan då går jag till handling, har det inte blivit som man vill, varför stå ut. Har funderat hur blir det för dom man lämnar, det är ett tecken jag lärt mig att ta hänsyn ändå, en gång tänkte jag inte hur blir det för den som blir lämnad och det har grämt mig i 20 år, var det jag som ... är detta mitt fel... blev han sjuk av mitt handlande... men jag stod ju faktiskt inte ut... kände mig bedragen... vi samtalade ... ingen förändring.. idag vet jag bättre ang. detta. Man lär så länge man lever, ibland vill man ha saker ogjort ibland vill man ha saker osagda. Ibland vill man bli förlåten... bara höra ordet, Du är förlåten.. Vill ju inte känna så igen så jag får väll ha öppet pensionatet ett år till, Kanske. Känner mig extra deprimerad idag, trots att jag haft en egen dag, med massor av egen tid. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards