Alla inlägg den 23 juli 2009

Av Biggan - 23 juli 2009 22:44

vilket möte jag har varit på i kväll, fantastiskt, OAS rörelsen finns över hela värden.

Dagen blev annars inte så som var tänkt, min 19 åring sov länge flyttade sig sedan till syrrans säng för att titta på film. Så man får gå på tå..(så jag slapp och städa i dag med) fast lite blev det ju gjort,

Sedan blev det en tur till stan och en kompis till henne som har en affär,  jobb från 17 00 för 19 åringen, och då blev det TAXI dit. Stax efter ville 17 åringen  hem efter jobbet, TAXI, middagsmat potatis och fläskfilé med grönpepparsås, det var gott. Och sedan någon timma på OAS, besök dom när dom kommer till Ert område.

Min älskade vän har varit på gott humör idag, han har planterat min oregano som jag glömde plantera innan jag åkte från Kivik, jag behövde inte ens be honom..

Av Biggan - 23 juli 2009 09:41

upp i tid i dag i alla fall, fick vara Taxi på morgonen, hoppas jag kommer igång idag, skulle verkligen behövas att jag fick lite gjort i hemmet. En dotter sover och vem vill "bli uppläxad" av en snart 19 åring, så det är väll bäst att sitta vid datorn en stund. Idag har jag ätit frukost en hård macka och ett kokt ägg, druckit lite kaffe och tagit någon cigg, så jag borde vara redo för att hugga i ordentligt. Telefonen har ringt idag, en från Stockholm och en från Vårgårda, jag det var trevligt, men telefon är annars oroväckande tyst, men jag ringer inte mycket heller, så varför skulle folk ringa mej.

Kiviks väder regnet hänger i luften, men ff. uppehåll.

66,2

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards