Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Biggan - 25 juli 2009 20:50

lever ensam. en lördag med

Pyramider och papyrus. I veckans "Minnenas television" visas den första av två dokumentärer om Ra-expeditionerna. Thor Heyerdahl berättar här om färden med papyrusbåten Ra 1, som ägde rum 1969. Heyerdahl utmanade Atlanten i den största vassbåt som världen skådat på århundraden. Hans tes var att den gamla och den nya världen måste ha haft kontakt med varandra långt innan Columbus upptäckte Amerika.

det är väll ingen som skulle vilja leva med en som är som jag...

inte ens särbo skulle jag tro.. jag är helt enkelt för tråkig. 

Av Biggan - 25 juli 2009 18:36

Städningen gick bra tom utan dammsugare.

Syster och hennes man, barn och barnbarn, det blev ett riktigt Woffelkalas, alla mätta.

Sedan kom store sonen, men familj och då fortsatte vi med wofflor och därefter tog vi en tur ut till lekplatsen, sedan värmde vi lite mat och vi blev mätta igen.

Verkligen tabberas på så väl bord som kylskåp, vilken trevlig dag.

17 o 19 åringarna är nu i full fart på g. ut... efter dagens jobb

strax lugnt..

Han ringde idag, och jag som var upptagen, vilken otur...

Av Biggan - 25 juli 2009 10:46

åt folket... nu har jag gjort mammors bästa gren, servic... TAXI  till två, fått en tröja tvättad och torkad på 0 tid, köpt övningskörningsskylt, sett till att afrikanen har vad han ska, så nu skall det bli kaffe och lite plockande här, skall ha woffelfrämmat idag, dom tackade ja.


66,2

P 1 går

Sol här

Mulet i Kivik

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards