Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Biggan - 29 juni 2012 21:33

Jobbade till 18, allt nästan klart inför semstern på jobbet, jag brukar alltid ta semester v. 27 och då ändå jobba någon dag in i veckan, men nu får det vara slut med dessa dumheter, så jag lade min semster en vecka senare i år.

Tog bussen hem trotts att jag borde gått.


Åskan har gått i kväll.

Regn.

Tvättmaskenen går.

Allt annat är tyst, förutom att jag lyssnar på gamla godingar på datan.

20 är hos kompis.

I kväll skall jag fortsätta att plocka så jag kan med att åka bort och vara borta i 4 veckor.

Tänk att få vara där i 4 veckor! Jag har planer massa planer.... jag berättar under min semester vad planerna är, varje dag skall ni få rapport på mina dagsplaner. Det kommer att bli så bra allt, jag hoppas ju också komma ut på promenader så klart, långa och goa promenader, men ibland kanske korta. Skall jag gå själv skall jag ta Svinabergarundan, går vi båda blir det andra runder kanske... ja som sagt jag rapporterar.

I morgon skall jag tvätta i stora tvättstugan, och på fm, blir det kyrkerundan.

En regnmätare vore toppen, jag tror den blir använd mycket denna sommaren, så har det i alla fall varit hitils i år i alla fall här i västra götaland.

En liten låt så här på kvällskvisten....




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards