Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Biggan - 26 juni 2012 09:29

att ha 4 mil o 1 km i benen är trevligt efter midsommarhelgen.

Grannen i huset bredvid är en klippa, han gör livet lätt för mig att leva.

---------------------------------------------------------------------------------------

22 an åkt tillbaka till Norge.

20  börjar se ut som hon brukar (skitsnygg) för utom munnen som är TOPPEN snygg.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lättsinnigheten har övergått i tungsinhet.

Men, men, men.... för många men för att ha orken.

Hur blir planeringen...

---------------------------------------------------------------------------------------

UPPDATERAT 16.23

Hux flux kom orken tillbaka  .


UPPDATERAT 2001

20 gillar inte att jag åker bort i 4 veckor, hon blir billös, och börjar mellan 6 o 7 på morgonen hela semestern, då hon skall vara lagerchef på sitt jobb. Hur löser jag detta, jo jag får helt enkelt ta tåg och buss ner, och använda mig av cykel på Österlen, ja rättare sagt Kivik.. det får ju ordna sig på något sätt, hon har ju en toppencykel så hon kan ju cykla men regn och rust så är det inte kul, jag försökte verkligen att uppmunta med att säga vad skönt, då får Du ju gratis träning i 4 veckor... inte samma sak sa hon bara då.... Vi får lösa detta, vi har ju 8 arbetsdagar kvar att lösa situationen.... jag brukar ju få lösa saker i sista stund annars,  nu har jag ju 8 hela arbetsdagar och 10 om man räknar med helgen. dagarna gåpr fort.. 



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards