Alla inlägg den 18 december 2011

Av Biggan - 18 december 2011 09:47

vaknade utan alarmet idag.

Gråmulet och lite snö.

Samtalat med 21 på FB. Hon har fixat bästa julklappen men vad är det nu blev jag ju jätte nyfiken.

Idag skall jag fortsätta som igår, städa plocka och tvätta, men först en promenad så man får det gjort.

Vet inte om jag känner mig lite dämpad eller om det är latmasken som är på G.

Ett hus jag har tittat på  under  2 sommrar har nu dykt upp på hemnet.se, fasen vad dyrt, enmiljon dyrare än vad som ens är möjligt. 1 miljon 900 hundratusen kronor,  och ingen tomt nästan alls men huset skulle passa som handen i hansken. Fast allra bäst trivs jag ju i Lilla Skomakarvillan, och särskilt med grannen i huset bredvid.Så nu är det bara att sluta att drömma..

Det var min tur att tippa v75 på jobbet den veckan som gick, jag glömde raden på jobbet, och ingen har ringt, så det blev äll inget nu heller och inte blev det någon särskild utdelning heller.

Håll utskik för jag uppdaterar under dagen   


Blev en sen uppdatering... hämtade 19 gjort god mat som vi åt. STÄDAT och PLOCKAT mäst hela dagen...

Nu strax sängen... och där har 19 varit sedan vi hade ätit

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards