Alla inlägg den 7 december 2011

Av Biggan - 7 december 2011 22:38

redan lägdax, men jag stannade upp och tänkte att skriva lite om dagen...

jobbat som vanligt hade även kvällen till 18, trött, inget blev gjort i kväll, det är tyst alldeles tyst.

Kallt, ja någon grad i alla fall, snö.

Tappat fokus på det mesta.. en promenaderna går bra, det tänker jag på varje dag det får man bara inte ge upp, kanske att jag stoppa lite förmycket i munnen, det är farligt att låta bli att väga sig då sticker de där kallorierna och förstör. Nu får det bli stenhårt igen!!! Tänk om  hjärtevännen skriver att han vill vi ska fira nyår ihop, oj oj vad glad jag skulle bli, men de extrakallorierna som hoppat in i munnen kanske syns och det är ju inte trevligt, och det som redan är där försvinner ju inte för att vi skall träffas, men jag tror det är nog ingen risk att hjärtevännen vill träffas till nyår och då räcker det med att jag startar om i morgon och kör stenhårt, för det är inte någon sådan fara, men det känns som det har blivit något hg sedan jag la av att väga mig, man får bara inte sluta med det... jag borde veta det, det är så lätt att stoppa in en nybakad bulle eller en kaka, men nu är det över igen, detta missbruk.

19 är ute och kört i snön, 21 har jag talat med idag, hon är förskyld..

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards