Alla inlägg under augusti 2010

Av Biggan - 3 augusti 2010 12:51

semestern... idag funkar hjärnan bättre i alla fall med jobb saker.

Lunchen bestod av en halv kyckling utan skin...

jag kämpar vidare, det går fort till glass dagen, det är ju redan onsdag i morgon.  

Av Biggan - 2 augusti 2010 22:40

efter semestern, hjärnan kom aldrig vidare, det var som om den bara ville starta ett varv  som den sedan repeterade och inte mer....

Trött hela dagen.

Övningskört med 20 o 18

Lagat mat, 18, 20 och 31 åt.

P1 har varit av i kväll

Tven har varit av.

Tvättmaskinen har fått vila.

Diskmaskinen har fått jobba.

Väninna kom och visade kort från Paris, jag skall dit någon gång, gärna i oktober.

Men   -vännen har redan varit där och vill inte dit igen.... åka ensam till Paris, ja det går väll det med.

Idag kom boken  Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva. Det var trevligt att få den, den var så väl  inslagen och man blir glad av sådant, den som hade slagit in den tycker verkligen om böcker.

Fortfarande får jag inte överföringen mellan tele och datan att funka, jag får nog fixa en sladd.

Av Biggan - 1 augusti 2010 02:10

fattar inte vad det är med mig, blir bara sittande här...

jag har en bra bok på G och ändå kommer jag inte ner.

En hel veckas väntan till nästa glass.

Jag skall läsa om beroende, har jag bestämt mig för.

Man kan inte styra över sin hjärna!

Längtar till hjärtevännen,

drömmar pågår, någon gång skall jag skriva om detta.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards