Alla inlägg under augusti 2010

Av Biggan - 23 augusti 2010 19:27

  

Dagen har gått vidare, så här trött har jag inte varit på riktigt länge!!

Allt är stilla här hemma, bara P1 som går.

18 o 20 inte hemma, inte hört av sig heller.

Duggregn.

Av Biggan - 22 augusti 2010 21:35

kört mamma och varit med på kalas i Göteborg....


Kommer inte till ro.

Allt tyst, 18 0 20 sover..


  

Av Biggan - 21 augusti 2010 13:18

pågående böcker...

Medmännsikor  av Stefan Einhorn.

Det var inte mitt fel! om konsten att ta ansvar  av Anne Heberlein.

Kristendom för Ateister av Olle Carlsson.

dagen rullar på.

Vännen har fint väder... skulle varit där...

------------------------------------------------------------------------------------------

Dagen rullade på i mycket lugnt. 

lyssnat på gamla repriser.

småplockat, får liksom inget ur händerna...

------------------------------------------------------------------------------------------

Åt ingen glas på grund av .... att jag skulle på kalas söndag.



Av Biggan - 20 augusti 2010 22:23

vilken vecka.

18 har kommit hem, sjuk, jag har hämtat på flygplatsen. Ringt sjukvårdsupplysningen.

20 har jobbat idag, övningskörde hem, nu har hon dragit till kompisar.

Fyllt på kylskåpet.

Jag har ställt in 20 års firandet.

Barnbarnet har fått ont av myggbett och fått uppsöka läkare.

Höstliknade kväll, dugg regn.

Allt annat är lugnt.

Skulle heller varit på annat ställe.

Finns inte tillstymmelse till rutiner i mej.....

Av Biggan - 19 augusti 2010 23:05

Idag har vädret varit rätt bra, både här och där.

18 kommer hem från Cypern i morgon, och hon varit sjuk hela tiden.

20 jobbat, övningskört och sedan varit på smu, nu tittar hon på film i datan, skall jobba  fredag, lördag och söndag.

Idag har jag jobbat 10 timmar, nu är allt i gång som vanligt.

I kväll har det små regnat....

Tvättmaskinen har fått jobb. Dammsugaren och diskmaskinen har fått jobba.

Av Biggan - 17 augusti 2010 21:52

      


18 har blivit förskyldare på Cypern

20 i stan och fikar

P 1 går, 

Tvättmaskinen går

Dammsugit'

kört diskmaskinen,

Plockat och plockat...

Jag är slut som människa även om jag bara har jobbat 11 dagar sedan semestern.

Behöver ny semesterperiod,

I morgon ute dag... besöka kunder och kundernas kunder.

Att hålla igen går bra, men inte tillräckligt bra för att blotta sig, med måttband eller vågstatus, men det kommer




Av Biggan - 16 augusti 2010 22:09

så det blir tidigt i säng, vädret är ju inte det bästa heller, känns tungt.

Höst likt redan, usch

Av Biggan - 15 augusti 2010 14:55

lugn dag.. 

Lyssnar på trevlig musik, plockar lite, kollar läget, väntar på tecken och telefonsamtal, vädret är lite opålitligt, en promenad lite senare under dag.

18 ff på Cypern,

20 åkt till 31.

Försöker och få telefon och datorn att funka ihop, jag trodde jag var teknisk, men nu börjar jag och undra.

Letar på Eniro,,,

----------------------------------------------------

dagen flöt på i samma anda, inget blir gjort.

-----------------------------------------------------

Kommer inte till ro, men måste ner i sängen för jag skall som vanligt upp till jobbet.

Jag har en bok som väntar, tänkte faktiskt uppdatera boklistan en dag.

Väntar spänt på nya bokförslag, från vännen...

Jakten på minus kilona fortsätter, inte lätt, hjärnan vill vandra sin egen väg, men jag ger inte upp, nu skall jag åter till rätt vikt

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards