Alla inlägg under juli 2010

Av Biggan - 3 juli 2010 15:24

när man lyssna på John Fogerth, 

Av Biggan - 3 juli 2010 15:15

iland har man lust att flytta hemifrån, den känslan finns just nu, alla kan göra sina saker och förväntas att allt skall vara klart när dom vill i väg. 

Strejka skulle jag göra,,, 

en väninna fyller 49 och bjöd mig idag på kalas i kväll, då tänkte " har jag tid med det", men även jag behöver få unna mig lite, så jag åker, så får vi se om dom kan åka när inte jag har varit deras passupp.

Hoppas på telefonsamtal idag....

Av Biggan - 3 juli 2010 11:41

som vanligt var jag inne på jobbet första dagen på semestern för att vara på den säkra sidan att jag kvar klar med det som jag skulle.

Gick på stan, det hör verkligen inte till vanligheterna.

18 skulle ju låna husvagn och dra till Hönö, nobben på husvagnen om det inte fanns el, så nu är hon sur.El har vi aldrig haft på Hönö, men det var ett krav att husvagns ägaren.

20 skulle jobbat och åkte inte heller till Hönö som planerat idag, men jobbet uteblev och nu blir det jobb söndag, sedan drar hon till Hönö.

Jag skulle redan vilja sitta i bilen vänd mot Österlen, men så är inte fallet, jag har en del åtagande som måste göras här först. 

Tvätta, städa och  ta hand  om min gamla mor en dag eller två, invänta tjejernas återkomst, så först natten mellan söndag och måndag alltså nästa helg blir det troligen. Känner mig ändå glad trots att jag får vänta så pass länge.

p 1 går

tvättmaskinen går

18 i Varberg

20 hos kompis

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards