Alla inlägg under juli 2010

Av Biggan - 28 juli 2010 11:08

missbruka av glass.

Frukost 2 kokta ägg kaviar. Yoghurt 1 1/2 dl.

Idag skall jag leva riktigt och rätt, ingen glass, inga kakor.

I morgon börjar mätningen.

----------------------------------------------------------------------

18 jobbar

20 jobbar, hon inf. om innan hon gick att ev. åker hon till Varberg efter jobbet.        (mina tankar vem tar hand om hennes rum) där en tromb har gått fram.

Tankarna om att "flytta hemifrån" dyk då upp igen.

P1 går

Tvättmaskinen skall snart startas med första maskinen.


Av Biggan - 28 juli 2010 01:01

är här och jag kommer aldrig i säng..

20 ligger

18 ligger

P1 av

tvättmaskinen är tyst

Men nu skall jag ner i sängen.. boken kristendom för ateister av Olle Carlsson skall läsas, jag har beställt en ny bok idag, tror den hette "jag vill inte dö, jag vill bara inte leva", skall bli kul när den kommer, tar väll några dagar, säkert mycket intressant. 

Idag har jag i alla fall varit med mamma på kyrkogården..


Av Biggan - 27 juli 2010 23:14

på dagens sommar på 1an ... 

ätit 2 ägg o kaviar till kvällsmat

Av Biggan - 27 juli 2010 19:34

på p1 och ett gammalt sommarprogram 

tvättmaskinen går

städar och plockar

20 gått till kompis

18 kommer strax från jobbet

Av Biggan - 27 juli 2010 18:31

och kroppen förföll igen... 

Idag har köpt nytt måttband och så får jag ha den gamla tråkiga vågen så länge tills jag hittar en bra digitalvåg.

En glass i veckan . . . 

Ni kommer att få följa kampen mot en snyggare kropp igen..

hemlis  "nyförälskad"  hemlis

igår skrev jag meddelande i sanden,  idag går jag på moln, mår skit bra trotts alla omständigheter  runt mig...


Av Biggan - 26 juli 2010 19:47

hemma efter Österlenvistelsen....

Den var T O P P E N

hemresan har varit sisådär, jag har solat innan jag drog hem.. jag har kollat in lite annonser, jag har stannat på en lågpris affär och kollat in "foppatofflor", stannat och druckit en kopp medhaft kaffe.

Ingen GLASS idag, för jag åt veckans ranson redan i går tillsammans med älskade vännen.

Å så kommer man hem, och det ser inte ut som det gjorde när jag lämnad stället, tänk att  18 o 20 är så dåliga på att göra i ordning efter sig... ja jag tror jag flyttar hemmifrån.

Behövde verkligen PAUSEN på Österlen, men man tappar fort energin man har varit och hämtat när man öppnar dörren... får ta i med hårdhandskarna i morgon.

P1 går 

tvättmaskinen står ff still en stund till

Bara jag hemma.

En gammal kompis tog kontakt här om dagen, tänk efter så många år och så just nu, fattar inte sammanhanget..något är skummt

Av Biggan - 25 juli 2010 16:51

varit på utflykt med vännen....3 timmar och 9 minuter toppen.. 

Promenad vid stranden och en trevlig bilresa runt i Österlens vackra natur.

Hoppas kunna stanna en natt till innan det bär hemåt....

Känner mig glad och uppåt, nu kan jag ta tag i det som behövs

Av Biggan - 25 juli 2010 09:52

sovit gott..

ser ut att blir annat väder idag..

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards