Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Biggan - 9 juli 2013 15:23

      I dag har grannen i huset bredvid ledigt från mej, så idag får jag ta prommenaden själv

Egentligen en riktigt tråkig dag, men det får jag.

Idag har jag inte gjort så himla mycket, klippt gräset, fått två fästing bett, och ingen pinsett, en fick jag bort och en sitter kvar. Så promenaden idag får gå till affären och inskaffa en pinsett och kanske lite längre. 

Jag känner att jag var totalt SLUT innan semestern.

Solen har inte varit så intensiv idag, men nu lagom till min promenade kommer den. 

    Hallon och körsbär hittade jag på min promenad idag.


Av Biggan - 9 juli 2013 15:14

Så äntligen landade jag i Lilla Skomakarvillan. Mannen i mitt liv möte mig inte denna dag. Men efter en stund så ringde telefonen och då var han där och blev verkligen överraskad över att jag redan landat.

Bonde körde av åkern framför Lilla Skomakarvillan, Gladan seglade fint över fälltet.

Vi tog en tur till Simrishamn och han bjöd på fika GOTT. Ett besök på Netto för inköp av räkor, oh sedan en TREVLIG PROMENAD på strax över 8,5 km, nybakat bröd och räkor sedan, och där efter somnade jag så gott.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards