Alla inlägg under september 2011

Av Biggan - 17 september 2011 12:40

SOL, idag blir det en trevlig dag i sol och med en trevlig långpromenad..

Under eftermiddagen och kvällen blir det stora tvättstugan, för 21 skall dra till Norge i veckan som kommer.

Av Biggan - 16 september 2011 19:50

Med viken rätt.

Trött och sliten, måste försöka hämta kraft, borde vara någon annan stanns, för att få kraft.

21 är SMU-Gården

19 Grand Canaria

Allt är tyst....

i dag blev en arbetskamrat till mig misshandlad... usch, känns inte bra.


Av Biggan - 15 september 2011 20:43

L I V E T  G Å R  V I D A R E

-  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  - 

19 har åkt till Grandcanaria


21 kommer hem från hemlig ort.


Jag är slut som människa, mamma och arbetskraft.


Av Biggan - 11 september 2011 13:41

Allt tyst endast P1 går.

Ingen produktiv helg, endast vila.

Det här behövde jag för att kurera mig.

Men borde varit på annan plats... men man skall inte sprida runt skiten.

Av Biggan - 10 september 2011 10:52

Endast P1 går...

sov länge idag, nu huvudvärk och stel i kroppen  

Kommer och uppdatera under dagen, håll ut 

17.24

Tung dag...

18.15

Allt är möjligt

21.27

Vila blev det i alla fall

21.38

Godnatt

Av Biggan - 9 september 2011 21:32

Ingen hemma, helt själv, slut, kanske sjuk, i alla fall fryser jag, mår konstig.

Blir vila i helgen, men känner mig ledsen över att jag inte klara av att åka till Kivik, hade behövt det, men orken är slut... blir sängen nu, redan en fredag, hoppas jag vaknar PIGG och på alerten..


21 på hemlig ort.

19 i Stockholm

Tvättmaskinen ff sönder, borde laga den i helgen.

Av Biggan - 7 september 2011 22:01

Allt tyst, tvättmaskinen ff. sönder.

Idag var jag och 19 på Coop, hon inhandlade ett par skitsnygga stövlar i leopardmönster, de skulle man haft.jag får hålla tillgodo med mina röda som står i Kivik, dom är fina dom med.

Har tappat lusten för att göra något.

Helgen som kommer är 19 i Stockholm och 21 på hemlig ort och jag har lust att dra i väg till Kivik, jag hoppas verkligen att jag kommer iväg. 

Regn och rusk, mycket att göra på jobbet... behöver lugn o ro på annan ort, behöver omtanke vänskap och sömn......samtal och lyssna och räkor och nybakat bröd... mys   

Av Biggan - 5 september 2011 22:00

kom hem sent.

Ingen hemma. 19 troligen hos kompis, 21 borta på hemligt uppdrag.

Tvättmaskinen slutade att fungera i går eller föregår, måste ta tag i detta.

Borde även få hit någon som kan sätta dit överskåpen, de har lossnat från väggen, sitter ju lite dåligt då, och dörrarna öppnar sig hela tiden... tokig för mindre kan man bli....

regn, känner mig inte inspererad för något, tror det blir sängen strax,  tappade sugara... usch, behöver ett samtal från hjärtevännen, det skulle höja livskvaliten och mitt inre..

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards