Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Biggan - 6 juni 2010 23:04

sovit soffan två timmar, tvättat några maskiner tvätt, lämnat och hämtat ungar här och där, fortsatt med tvätten och städat lite,,, vilken röra det blir när man inte håller undan på en vecka.

Semester tankar igen, hela tiden har jag tänkt på vad jag skrev innan i bloggen och fler och fler minnen har dykt upp, skall verkligen sammanställa alla år med KUL SEMESTRAR..

osams var vi ibland med, men det gick ju över så klart. Sista dagen var alltid lite upp och ner och man fick gå liksom på lina för att inte trilla dit på något som gjorde att vi blev osams. Men det mesta har vi haft det S K I T K U L... jag har fått uppleva massor.... 

18 sover

20 på film visning

p1 av

tven av

tvättmaskinen går

en trevligt bok väntar på mej

Av Biggan - 6 juni 2010 15:22

vädret har varit soligt och lite kanske lite för blåsigt, känner mig lite förskyld o hängig men det går väll över.

Skall ta tag i en del som hängt över mig ett tag.

Tisdag åker Issa till GranCanaria 3 veckor, vilket äventyr.

Jag har aldrig varit på en sådan resa, men jag har varit på andra ställen som kanske inte inte folk i allmänhet ens tänker på... jag har haft många trevliga semestrar.

80 talet var det Nordkap vid flera tillfällen, Vardö, gått en natt på Björnfjället i espandrillos och med få cigg, sovit i Snåsa, smyg duschat på campingar, sovit i bilen,dragit in mygg och knott stora som flugor i bilen i Enari träskt, Kirkenäs  har vacker kyrka, som också visade sig att en arbetskamrats unge haft sin vigsel i...

mer en annan dag... nu får jag ta tag i livet och röran


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards